Reklamacja
Reklamacja
Czas na reklamację z tytułu rękojmi - 2 lata
(rękojmia wyłączona dla przedsiębiorców)
Adres do reklamacji:
HurthAG
Sasanek 47k,
91-490 Łódź
Kupujący ma obowjązek złożyć Sprzedawcy zgłoszenie reklamacji w formie mailowej na adres reklamacje@hurthag.pl
Reklamowany towar Kupujący dostarcza do Sprzedającego na własny koszt.
Prosimy o nie wysyłanie przesyłek za pobraniem (nasza firma nie ma możliwości odbioru przesyłek pobraniowych).
W związku z niskim poziomem jakości obsługi, odradzamy korzystanie z Poczty Polskiej.Zachęcamy do korzystania z usługi inPost "Szybkie Nadania", link poniżej:
https://inpost.pl/SzybkieNadania/
Reklamowany produkt powinien zostać oczyszczony oraz dostarczony do sprzedawcy wraz z dowodem zakupu (kopia paragonu, faktury lub nawet emaila z potwierdzeniem dokonania zapłaty) i opisem usterki. Przesyłka powinna być odpowiednio przygotowana zapewniając bezpieczeństwo jej zawartości w transporcie.
Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci.
Art. 558 § 1 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 roku – Kodeks cywilny (Dz. U. z 2014r., poz 121) – strony wyłączają odpowiedzialność Sprzedającego z tytułu rękojmi.